Yardım Konuları / İade Ve Geri Gönderim İşlemleri / Ürün İadesi / Cayma Hakkı

 

Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde poylin.com.tr adresine veya iletişim bilgilerimizden bizlere başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde satın aldığınız ürün veya ürünleri sebebsiz olarak iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

  • Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,
  • Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,
  • Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,,
  • Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,
  • Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
  • Basılı ürünler (Kitap, vb)

4.Elektronik ürünlerin 'Cayma Hakkı' dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.

5.Satın alınan cep telefonuna sim kart  takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında 'ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması' gerekmektedir. Bu nedenle de sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

6.Satın alınan ürünlerin yetkili servis tarafından kurulumunun yapılması ile, ürünler kayıt altına alınmış olup, cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de servis tarafından kurulumu yapılmış  olan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

7.Satın alınan projeksiyon cihazları kurulumu yapılması ve kullanılması halinde lamba ömrünün tükenmeye başlamasından dolayı sarf malzemesi kullanılmış sayılır ve 2. el statüsüne geçmiş olur. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması " gerekmektedir. Bu nedenle de lamba ömrü tüketilmiş, sarf malzemesi kullanılmış  projeksiyon ürünleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

8.Satın alan fotoğraf makinelerinde çekim yapılması halinde çekim adedi makinenin içinde bulunan sayaca silinemeyecek bir şekilde kayıt altına alınmış olup, cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de çekim yapılmış fotoğraf makineleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

9.Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması, yazılım/oyunun kullanılması anlamına gelmektedir. İlgili mevzuat gereği içerisinde bulunan yazılım/oyun  CD'si açılmış veya kullanılmış olan ürün paketleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

10.Satın alınan Puzzle/Yapboz gibi açıldıktan sonra iadesi anında sonradan eksik parça tespiti yapılması mümkün olmayan ürünlerin poşeti açıldığında, tekrar satılabilir özelliğini kaybedecektir ve 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de poşeti açılmış Puzzle/Yapboz oyunları cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

11.Satın alınan oyun konsollarında kullanıcı oluşturulması, online aktivasyon yapılması durumunda, cihaz kayıt altına alınmış olup, 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle kullanıcı oluşturulan, aktivasyon yapılan oyun konsolları cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

12.Satın alınanoyun konsolları paketinin içinde bulunan konsol aksesuarlarının jelatini ve/veya vakumlu ambalajı açılmış olması durumunda, cihaz paketi 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle aksesuarlarının jelatini ve/veya vakumlu ambalajı açılmış oyun konsolları paketleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

13.Satın alınan vakumlu ambalajla paketlenmiş ambalajının kesilerek ve/veya yırtılarak açılması durumunda ürünün orijinal kutusuna zarar verilmiş olması sebebi ile, 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de vakumlu ambalajla paketlenmiş ambalajının kesilerek ve/veya yırtılarak açılan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

14.Satın alınan kulaklık ürünlerinin tesliminden sonra, ambalaj, bant, paket, mühür gibi koruyucu unsurları açılmış olanlarının iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun değildir.  İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir.Bu nedenle de ambalajı açılmış kulaklık ürünleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

15.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, tuvalet sandalyesi, kozmetik, vb) ürünler  iade alınamamaktadır.
  • Taşınabilir bilgisayar ve masaüstü bilgisayarlar (Orijinal işletim sistemi kurulduktan sonra yani bilgisayarın kurulumu yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.)
  • Her türlü yazılım ve programlar
  • DVD, VCD, CD ve kasetler
  • Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
  • Telefon kontör siparişleri

 

Siparişimdeki hediye ürünü iade edebilir miyim?

  • Sitemizde bedava ürün olarak satılan ürünlerin tek başına iade işlemi yapılmamaktadır. Hediye ürünün İade alınması işlemi ancak ana ürün ile birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilmekte olup hem ana ürünü hem de hediye ürünü aynı anda göndermeniz gerekmektedir. Bu sebeple  her iki ürün için de iade talebinizin olması gerekmektedir. Gelen ürünlerin her ikisi için de iade işlemi yapılacak ve sadece ana ürüne ödediğiniz bedel size geri iade edilecektir. İade işlemi için göndereceğiniz ürünlerde eğer hediye ürününüz de varsa iade sırasında ana ürün ile birlikte hediye ürünü de bize göndermelisiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

  • İade işlemi için, ürünü Poylin Medikal'e göndermeden önce aşağıdaki iletişim bilgilerinden bizlere başvuru kaydında bulunun.
  • İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
  • Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.
  • İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü  seçerek  İade ve diğer işlemler seçimindeki “Ürünü İade Etmek İstiyorum” formunu  doldurun.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

  • • İade işlemlerinde “kargo ücreti” ödemezsiniz. Bu doğrultuda, e-posta adresinize gönderilecek olan, “kargo gönderi kodu”nu kullanarak anlaşmalı olduğumuz KARGOile gönderebilirsiniz. Bu konuda bizlerden yardım ve destek isteyebilirsiniz.
  • E-posta adresinize gönderilen “kargo gönderi kodu”nuza ayrıca iade yapacağınız ürünün üzerine yazmanız yeterli olacaktır.

Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?

  • Anlaşmalı Kargolarımız ile ürünleri bizlere ulaştırabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının Poylin Medikal olduğunu belirtmeniz yeterlidir. Anlaşmalı kargo bilgileri için bizleri aşagıdaki iletişim bilgilerinden arayıp öğrenebilirsiniz. Müşteri İlişkileri birimlerimiz sizlere en kolay ve en hızlı iade süreçleri ve işlemleri için yardımcı olacaktır.
  • İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

  • Gönderdiğiniz ürün/ürünler, Poylin Medikal tarafından iade işleminin onaylanması durumunda 5 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödeme şeklinize göre geri ödenecektir.
  • Ürün Bedel İadesi işlemi tamamlandığında kayıtlı olan e-posta ve cep telefonunuza bilgi mesajı gönderilir.
  • Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır.
  • Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
  • Ödeme şekli “Havale/EFT” ise ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız geri  ödenir.
  • Para iadeniz alışverişinizde kullanmış olduğunuz kredi kartı veya banka hesabınıza otomatik olarak iadenizin onaylandığı anda yapılmaktadır.
  • İade işlemi tarafımızdan bankanıza yapıldığı an, hesabınıza tanımlı olan e-mail adresine işlem detaylarını gösteren bir dekont gönderilmektedir.
  • İade işleminin banka veya kart hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilmektedir. Bankaların  para iadesini hesabınıza yansıtma süreleri bankalara göre değişiklik göstermektedir.

Taksitli Ödemeler:

Taksitli kredi kartı ödemelerinin geri iadesinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır ) .Bu işlem taksit sayısı kadar ay devam eder Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz en son 1 ve 2 . taksiti hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye +taksit tutarı kadar meblağ yatırılır.

 

Poylin Medikal Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti

E5 Yanyol (Londra Asfaltı Cd.) No: 133/A 34310

Denizköşkler / Avcılar / İstanbul

+ 90 212 694 1020

+ 90 212 694 1030

[email protected]