Yardım
Konuları / İade Ve Geri Gönderim İşlemleri / Ürün İadesi / Cayma Hakkı
Ürünümü iade etmek
istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?
1. Satın aldığınız ürünü,
kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde poylin.com.tr adresine
veya iletişim bilgilerimizden bizlere başvuruda bulunarak aşağıdaki
koşullar dahilinde satın aldığınız ürün veya ürünleri sebebsiz olarak iade
edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo
bedeli” ödemezsiniz.
2. İade edeceğiniz ürüne
ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade
edilmesi gerekir.
3.Cayma hakkı kullanılamayacak
ürünler şunlardır:
- Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek
ürünler,
- Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer
piyasalarda belirlenen ürünler,
- Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel
ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,,
- Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,
- Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme
ihtimali olan ürünler,
- Basılı ürünler (Kitap, vb)
4.Elektronik ürünlerin 'Cayma
Hakkı' dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal
kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı
aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi
halinde iade talebi reddedilecektir.
5.Satın alınan cep telefonuna sim
kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2.
el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı
kapsamında 'ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması' gerekmektedir. Bu
nedenle de sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı
kapsamında iade alınamamaktadır.
6.Satın alınan ürünlerin yetkili
servis tarafından kurulumunun yapılması ile, ürünler kayıt altına alınmış olup,
cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı
kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması"
gerekmektedir. Bu nedenle de servis tarafından kurulumu yapılmış olan
ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
7.Satın alınan projeksiyon cihazları
kurulumu yapılması ve kullanılması halinde lamba ömrünün tükenmeye
başlamasından dolayı sarf malzemesi kullanılmış sayılır ve 2. el statüsüne
geçmiş olur. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün
satılabilir özelliğinin kaybolmaması " gerekmektedir. Bu nedenle de lamba
ömrü tüketilmiş, sarf malzemesi kullanılmış projeksiyon ürünleri cayma
hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
8.Satın alan fotoğraf makinelerinde
çekim yapılması halinde çekim adedi makinenin içinde bulunan sayaca
silinemeyecek bir şekilde kayıt altına alınmış olup, cihaz 2. el statüsüne
geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün
satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de çekim
yapılmış fotoğraf makineleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
9.Satın alınan yazılım ve/veya oyun
CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin
açılması, yazılım/oyunun kullanılması anlamına gelmektedir. İlgili mevzuat
gereği içerisinde bulunan yazılım/oyun CD'si açılmış veya kullanılmış
olan ürün paketleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
10.Satın alınan Puzzle/Yapboz gibi
açıldıktan sonra iadesi anında sonradan eksik parça tespiti yapılması mümkün
olmayan ürünlerin poşeti açıldığında, tekrar satılabilir özelliğini
kaybedecektir ve 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.İlgili mevzuat gereği cayma
hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması"
gerekmektedir. Bu nedenle de poşeti açılmış Puzzle/Yapboz oyunları cayma hakkı kapsamında
iade alınamamaktadır.
11.Satın alınan oyun konsollarında
kullanıcı oluşturulması, online aktivasyon yapılması durumunda, cihaz kayıt
altına alınmış olup, 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği
cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması"
gerekmektedir. Bu nedenle kullanıcı oluşturulan, aktivasyon yapılan oyun
konsolları cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
12.Satın alınanoyun konsolları
paketinin içinde bulunan konsol aksesuarlarının jelatini ve/veya vakumlu
ambalajı açılmış olması durumunda, cihaz paketi 2. el statüsüne geçmiş
olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün
satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle
aksesuarlarının jelatini ve/veya vakumlu ambalajı açılmış oyun konsolları
paketleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
13.Satın alınan vakumlu ambalajla
paketlenmiş ambalajının kesilerek ve/veya yırtılarak açılması durumunda ürünün
orijinal kutusuna zarar verilmiş olması sebebi ile, 2. el statüsüne geçmiş
olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün
satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de vakumlu
ambalajla paketlenmiş ambalajının kesilerek ve/veya yırtılarak açılan ürünler
cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
14.Satın alınan kulaklık ürünlerinin
tesliminden sonra, ambalaj, bant, paket, mühür gibi koruyucu unsurları açılmış
olanlarının iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun değildir. İlgili
mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin
kaybolmaması" gerekmektedir.Bu nedenle de ambalajı açılmış kulaklık
ürünleri cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
15.Aşağıdaki ürünlerde cayma
hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün
kullanılmamış olması şartına bağlıdır:
- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür,
paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve
hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, tuvalet sandalyesi,
kozmetik, vb) ürünler iade alınamamaktadır.
- Taşınabilir bilgisayar ve masaüstü bilgisayarlar
(Orijinal işletim sistemi kurulduktan sonra yani bilgisayarın kurulumu
yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.)
- Her türlü yazılım ve programlar
- DVD, VCD, CD ve kasetler
- Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner,
kartuş, şerit v.b)
- Telefon kontör siparişleri
Siparişimdeki hediye ürünü
iade edebilir miyim?
- Sitemizde bedava ürün olarak satılan ürünlerin
tek başına iade işlemi yapılmamaktadır. Hediye ürünün İade alınması işlemi
ancak ana ürün ile birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilmekte olup hem
ana ürünü hem de hediye ürünü aynı anda göndermeniz gerekmektedir. Bu
sebeple her iki ürün için de iade talebinizin olması gerekmektedir.
Gelen ürünlerin her ikisi için de iade işlemi yapılacak ve sadece ana ürüne
ödediğiniz bedel size geri iade edilecektir. İade işlemi için
göndereceğiniz ürünlerde eğer hediye ürününüz de varsa iade sırasında ana
ürün ile birlikte hediye ürünü de bize göndermelisiniz.
Ürünümü iade etmek
istiyorum, ne yapmalıyım?
- İade işlemi için, ürünü Poylin
Medikal'e göndermeden önce aşağıdaki iletişim bilgilerinden bizlere
başvuru kaydında bulunun.
- İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen
promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi
gerekmektedir.
- Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin
iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.
- İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü
seçerek İade ve diğer işlemler seçimindeki “Ürünü İade
Etmek İstiyorum” formunu doldurun.
Ürünümü iade ederken kargo
ücreti ödeyecek miyim?
- • İade işlemlerinde “kargo ücreti” ödemezsiniz.
Bu doğrultuda, e-posta adresinize gönderilecek olan, “kargo gönderi
kodu”nu kullanarak anlaşmalı olduğumuz KARGOile gönderebilirsiniz. Bu
konuda bizlerden yardım ve destek isteyebilirsiniz.
- E-posta adresinize gönderilen “kargo gönderi
kodu”nuza ayrıca iade yapacağınız ürünün üzerine yazmanız yeterli
olacaktır.
Kargo şirketine nasıl
ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?
- Anlaşmalı Kargolarımız ile ürünleri
bizlere ulaştırabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine
gönderi kodunuzla birlikte alıcının Poylin Medikal olduğunu belirtmeniz
yeterlidir. Anlaşmalı kargo bilgileri için bizleri aşagıdaki iletişim
bilgilerinden arayıp öğrenebilirsiniz. Müşteri İlişkileri birimlerimiz
sizlere en kolay ve en hızlı iade süreçleri ve işlemleri için yardımcı
olacaktır.
- İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise,
iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte
göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim
fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.
İade ettiğim ürünün
parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
- Gönderdiğiniz ürün/ürünler, Poylin Medikal
tarafından iade işleminin onaylanması durumunda 5 iş günü içinde
“ürün bedeli” tarafınıza geri ödeme şeklinize göre geri ödenecektir.
- Ürün Bedel İadesi işlemi tamamlandığında kayıtlı
olan e-posta ve cep telefonunuza bilgi mesajı gönderilir.
- Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para
İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır.
- Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem
sürelerine göre farklılık gösterebilir.
- Ödeme şekli “Havale/EFT” ise ve tercihiniz “Para
İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız geri
ödenir.
- Para iadeniz alışverişinizde kullanmış olduğunuz
kredi kartı veya banka hesabınıza otomatik olarak iadenizin onaylandığı
anda yapılmaktadır.
- İade işlemi tarafımızdan bankanıza yapıldığı an,
hesabınıza tanımlı olan e-mail adresine işlem detaylarını gösteren bir
dekont gönderilmektedir.
- İade işleminin banka veya kart hesabınıza yansıma
süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilmektedir.
Bankaların para iadesini hesabınıza yansıtma süreleri bankalara göre
değişiklik göstermektedir.
Taksitli
Ödemeler:
Taksitli
kredi kartı ödemelerinin geri iadesinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi
kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı
kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve –
olarak yansır ) .Bu işlem taksit sayısı kadar ay devam eder Eğer iadeden önce 1
veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz en son 1 ve 2 . taksiti hesabınıza yatırır
fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece
ekstreye +taksit tutarı kadar meblağ yatırılır.
Poylin
Medikal Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti
E5 Yan yolu
no 41A Denizköşkler / Avcılar / İstanbul
+ 90 212 694
1020
+ 90 212 694
1030